Ulykker kan oppstå i tjeneste

Nå må jeg skrive om en tjeneste som jeg syns var fantastisk og som mange virksomhetseiere kan lære av, og det er tjenestene som tilbys av Ryds Bilglass! Jeg var der i går med bilen etter en mindre ulykke, og jeg er så fornøyd med hvordan de har håndtert dette hele greia med bilglasset min.

Steinsprut i bilglasset på vei til restauranten
På vei tilbake til restauranten etter en matlevering i forgårs fikk jeg en steinsprut i bilglasset. Det var da jeg for langs motorveien som det slo og jeg så en sprekk ble opprettet. Normalt prioriterer jeg ikke å lage noe slikt, men nå var det virkelig sant at man ikke kunne se hvor du kjørte. Jeg ringte og fikk tid direkte hos Ryds.

I går var jeg derfor in å forlate bilen, slik at de måtte skifte frontrute for meg. Det hele gikk veldig fort og Lise som jobbet der var veldig flinke til å fortelle akkurat hva jeg måtte vente meg, og når jeg ville få bilen igjen. I mellomtiden lånte jeg en bil fra dem, slik at jeg kunne jobbe. Så du Lise, jeg virkelig ønsker å si TUSEN TAKK! Du var virkelig serviceinnstilte og skapte en fornøyd kunde!

DåpStor tilførsel av mat til et dåpe
Igår var jeg som skrevet og leverte mat til en dåp. Det var en stor ordre for totalt 50 personer, men alt gikk bra, og kunden var veldig fornøyd. Gjestene hadde takket etterpå og sendte hilsener til kokken. Slik er alltid moro 🙂

Vi gjorde dette litt som en test nå for å se om vi er i stand til å arbeide med matleveranser i framtida og etter gårsdagens tør jeg å love at det er noe vi vil jobbe med fremover nå.

Hvis alt går som vi vil så kanskje vi kunne levere muligheten for catering allerede til høsten her. I slike tilfeller vil vi arbeide på grunnlag av et minimum av mat til 10 personer, og det vil være fra den vanlige menyen (til å begynne med). Så får vi evaluere og se hva det kan gi fremover.

Ta gjerne kontakt med oss med forslag og tanker om denne ideen. Vi er takknemlige for alle tips og råd 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *